✅ Așa cum au promis în comunicatul oficial, referitor la campania de îmbunătățire a serviciilor oferite, Tudo Taxi anunță public soluționarea sesizărilor primite prin ajutorul clienților, a colegilor sau oricărei persoane care respectă și apreciază această meserie.
“Reclamația 1/26.02.2019- Clientul #TudoTaxi reclamă șoferul cu indicativ 368, prin faptul că acesta vorbește la telefon în timpul cursei, conduce agresiv și nu este atent la solicitările dânsului!”
🚖” Considerăm absolut relevantă reclamația. Atitudinea șoferului este complet greșită. Am dispus sancționarea șoferului prin suspendarea activității timp de 3 zile.
Repetăm: Campania se desfășoară pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor dar și imaginii a peste 80% din taximetrisți ce practică această meserie corect și cu respect”, spune Tudorel Peșteleu într-un comunicat pe pagina oficială #TudoTaxi
Pentru a ajuta la îmbunătățirea serviciilor de taximetrie, puteti trimite sesizări alături de imagini pe pagina oficială TudoTaxi, la numărul de telefon 0753 015 211 sau e-mail tudotaxireclamatii@gmail.com
Minciuni!
Am facut reclamatii si eu si altii, iar raspunsul nu l-am primit nici acum la 8 luni de la incident… Parte din soferi sunt nechibzuiti, neatenti, nepoliticosi, agresivi in trafic de iti provoaca greata si batjocoritori. Decat cu Tudo, mai bine pe jos sau cu mijloacele de transport in comun.
E adevarat. Astept pe bani mei.