✅ Așa cum au promis în comunicatul oficial, referitor la campania de îmbunătățire a serviciilor oferite, Tudo Taxi anunță public soluționarea sesizărilor primite prin ajutorul clienților, a colegilor sau oricărei persoane care respectă și apreciază această meserie.

“Reclamația 1/26.02.2019- Clientul #TudoTaxi reclamă șoferul cu indicativ 368, prin faptul că acesta vorbește la telefon în timpul cursei, conduce agresiv și nu este atent la solicitările dânsului!”

🚖” Considerăm absolut relevantă reclamația. Atitudinea șoferului este complet greșită. Am dispus sancționarea șoferului prin suspendarea activității timp de 3 zile.

Repetăm: Campania se desfășoară pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor dar și imaginii a peste 80% din taximetrisți ce practică această meserie corect și cu respect”, spune Tudorel Peșteleu într-un comunicat pe pagina oficială #TudoTaxi

Pentru a ajuta la îmbunătățirea serviciilor de taximetrie, puteti trimite sesizări alături de imagini  pe pagina oficială TudoTaxi, la numărul de telefon 0753 015 211 sau e-mail tudotaxireclamatii@gmail.com

Articolul precedentZbor din Timișoara și cazare 12 zile cu mic dejun în Cairo la doar 229 euro de persoană la început de vară în luna iunie
Articolul următorZbor Timișoara – Porto și cazare 4 zile la doar 650 lei de persoană în luna mai. Grăbește-te să îți iei bilet!

2 COMENTARII

  1. Minciuni!
    Am facut reclamatii si eu si altii, iar raspunsul nu l-am primit nici acum la 8 luni de la incident… Parte din soferi sunt nechibzuiti, neatenti, nepoliticosi, agresivi in trafic de iti provoaca greata si batjocoritori. Decat cu Tudo, mai bine pe jos sau cu mijloacele de transport in comun.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.