Consiliul Local Timisoara se reuneste azi la ora 16:00 intr-o sedinta ordinara in Sala de Consiliu a Primariei Timisoara. Va prezentam in randurile de mai jos ordinea de zi, existand posibilitatea ca primarul Robu sa introduca cateva noi puncte, cum ii sta deja in obicei.

ȘEDINȚĂ ORDINARĂ PLEN, 26.11.2019, ora 16 în Sala de Consiliu, Primărie, etaj. 1

  1. Aprobarea Procesului Verbal al ședinței extraordinare a Consiliului Local al Municipiului Timișoara din 12.11.2019.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea repartizării locuințelor disponibile prezentate în ședința Comisiei de repartizare a locuințelor din data de 01.10.2019, în vederea încheierii contractelor de închiriere.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea operaţiunii de dezlipire a parcelei de teren cu nr. cadastral 407495, înscrisã în CF nr. 407495 Timişoara, (CF vechi 138313 nr. top.vechi 31145/a/1) cu suprafaţa de 692 mp., situat în Timişoara str. Regimentul 6 Artilerie Grea în douã loturi, Lotul 1 cu suprafaţa de 339 mp. cu nr. cadastral nou 448013 şi Lotul 2 cu suprafaţa de 353 mp. cu nr.cadastral nou 448014.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea operațiunii de sistare a apartamentării imobilului înscris în CF nr. 410269 Timișoara cu nr. cadastral 410269, CF vechi 1002 Timișoara nr. top. vechi 1032-1033/1 situat pe str. Gheorghe Lazăr nr.14, în vederea reapartamentării.
  5. Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timișoara nr.204/04.04.2013, modificată și completată.
  6. Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea prevederilor Regulamentului de funcționare a sistemului de parcare a autovehiculelor în Municipiul Timișoara, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr. 63/26.02.2013, modificată și completată.
  7. Proiect de hotărâre privind stabilirea contribuției persoanelor vîrstnice care beneficiază de servicii de îngrijire la domiciliu în cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara.
  8. Proiect de hotărâre privind modificarea și aprobarea Organigramei, Statului de funcții și Regulamentului de Organizare și Funcționare ale Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara și Regulamentele de organizare și funcționare ale serviciilor sociale furnizate.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea Raportului final întocmit de Comisia de selecție pentru ocuparea unui post vacant din cadrul Consiliului de Administrație la Societatea de Transport Public Timișoara SA și declanșarea unei noi proceduri de selecție.
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei tehnico-economice, a indicatorilor tehnico-economici faza DALI si a descrierii sumare a investiţiei pentru obiectivul DALI+PT Extindere corp clădire C1 la Scoala Generala nr.7, str.I.I de la Brad , nr.2”.
  11. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii sau schimbării a 23 de denumiri la străzi și 1 cartier din Municipiul Timișoara.
  12. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal ”Mixed Use – Zona Centrală – Construire clădiri cu funcțiuni mixte:locuire colectivă, activități administrative, de administrare a afacerilor, financiar-bancare, comerciale(terțiare), culturale, de turism, servicii(terțiare), parcaj colectiv public și privat”, Bd. M. Eminescu nr.2, Bd. C.D. Loga nr. 3, Timișoara.
  13. Adresa nr. SC2019 – 27743/18.11.2019 a Direcției de Mediu referitoare la petiția domnului Despi Gheorghe privind schimbarea denumirii Parcului Central ”Anton von Scudier”.
  14. Adresa nr. SJ2019- 87/15.11.2019 privind Sentința Civilă nr. 385/11.03.2019 definitivă prin Decizia Civilă nr. 1380/13.11.2019, prin care s-a admis acțiunea Asociației Peisagiștilor din România de anulare a Hotărârii nr. 459/2017 – privind aprobarea Registrului Local al Spațiilor Verzi.
  15. Adresa nr.SC2019 – 27848/01.11.2019 privind plângerea prealabilă formulată împotriva Hotărârii Consiliului Local nr. 371/30.10.2007 privind constatarea și sancționarea contravențiilor pe teritoriul Municipiului Timișoara.
  16. Interpelările consilierilor locali.

Proiectele de hotărâre înscrise pe Proiectul ordinii de zi au fost inițiate de Primarul Municipiului Timișoara – domnul Nicolae Robu, și au fost trimise spre avizare comisiilor pe domenii de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Timișoara.

Articolul precedentEvenimentele culturale ale săptămânii, în organizarea instituțiilor din subordinea CJ Timiș
Articolul următorViorica Dăncilă a renunțat la șefia PSD. Care este noua conducere a partidului?

1 COMENTARIU

  1. Pai si proiectul de hotarare,privind regulamentul taxi?Sau din cate se vede Domnul Primar a uitat sa il mai puna pe ordinea de zi.Cel putin asa a promis cand la retras de pe ordinea de zi .

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.