Pe  25 martie 2018, mii de copii și adulți, alergători amatori și atleți, români și internaționali, au luat startul la SportGuru Timisoara 21k 2018. Semimaratonul aflat la a doua ediție a fost organizat de SportGuru.ro, în parteneriat cu Primăria Municipiului Timișoara și cu sprijinul Direcției Județene pentru Tineret și Sport, având implicarea mai multor companii din mediul privat.

În Piața Unirii, s-au aliniat la startul celei de-a doua ediții SportGuru Timisoara 21k atât alergători români, cât și din Kenya, Italia, Ungaria, Serbia, Bulgaria, Germania, Israel, Franta, la probele de 21km, 10km, 3km și cursa copiilor cu vârsta cuprinsă între 6 și 12 ani.

Câștigătorii SportGuru Timisoara 21k 2018

Podiumul de anul acesta la proba de semimaraton masculin a fost dominat de atleți Elite. Kenyanul Matheka Benard Muinde s-a clasat pe primul loc, ajungând la finish cu un timp de 1:06:02. Următoarele locuri au fost ocupate de Rotich Mark Kipchumba (locul II, timp 1:06:04), respectiv Kirui Simon Kiprugut (locul III, timp 1:09:27), ambii din Kenya. La feminin, proba de 21km a fost câștigată de Matebo Ruth Chemisto (Kenya) (1:16:12), urmată de româncele Butnariu Alina (locul II, 1:27:24) și Cioveie Maria Mihaela (locul III, 1:30:43).

Cursa de 10km a fost una strânsă pentru podiumul masculin. Prima poziție a fost ocupată de Gregor László (HU) (0:33:09), Marius Ionescu (RO) (0:33:09) și Ștefan Iulius Gavril (RO)(0:33:44). În clasamentul feminin, pe primele poziții au fost Adela Bălțoi (RO) (locul I, 0:39:15), Nevena Jovanovic (SRB) (locul II, 0:40:15) și Pap Csilla (HU) (locul III, 0:40:48).

Sportivii invitați. Printre participanții SportGuru Timisoara 21k s-a aflat și George Baltă, care a luat startul crosului de 10km, a participat pentru prima dată la eveniment și care speră să revină la edițiile următoare. Alături de George, evenimentul s-a bucurat să îl aibă la start și pe Dani Oțil, ambasadorul ediției cu numărul II SportGuru Timisoara 21k.

Fondul de premiere. Fondul de premiere a fost în valoare de peste 7.000 de euro, în bani și produse, toți participanții beneficiind de un kit de participare format din număr de concurs, chip pentru cronometrare electronică, un tricou de alergare oferit de unul dintre partenerii tehnici ai evenimentului, Mizuno și produse oferite de partenerii Orange, Rexona, GNC și World Class.

Echipa de organizare. Evenimentul a necesitat munca a peste 200 de persoane care au lucrat la Sport Expo, pe traseul curselor, dar și în perioada premergătoare competiției. Majoritatea lor au fost voluntari, în primul rând din Timișoara, dar și de la C.A.V.J (Uricani) , Motru Runners și CPNT (Brasov).

Articolul precedentPrimăria Timişoara sărbătorește Ora Pământului în stil „românesc” – ignorând esența evenimentului
Articolul următorDouă super-spectacole pe scenele Naționalului timișorean de Ziua Mondială a Teatrului

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.