Caravana Centrului European al Consumatorilor – EC România, va sosi şi la Aeroportul Timişoara pentru a-i informa pe pasagerii aerieni despre drepturile pe care le au dacă se află într-una dintre următoarele situaţii: zborul este anulat, are o întârziere de peste 3 ore sau bagajul a fost pierdut.

Caravana va ajunge la Timişoara miercuri, 31 mai 2017, iar între orele 16.00 şi 20.00, pasagerii care tranzitează aeroportul sau alte persoane interesate de acţiune vor putea primi informaţii utile despre drepturile lor atunci când călătoresc cu avionul.

„Administraţia Aeroportului Internaţional Timişoara susţine această campanie de informare deoarece considerăm că este extrem de important ca pasagerii să îşi cunoască drepturile, dar şi obligaţiile. Cu atât mai mult cu cât în această perioadă aeroportul înregistrează o creştere a numărului de pasageri cu aproximativ 70%, este extrem de util ca toţi călătorii să ştie cui să se adreseze atunci când au o problemă. ”, a declarat directorul Aeroportului Internaţional Timişoara, Daniel Idolu.

Caravana „Trips & Tips for Consumer” are loc în mai multe aeroporturi din ţară. De la Timişoara va ajunge la Oradea, Cluj şi Sibiu pentru a oferi consultanţă pasagerilor care călătoresc cu avionul.

Articolul precedentNoi curse aeriene spre București în această vară. Vezi ce companii vor opera noile zboruri interne
Articolul următorConcurs de kendama, muzică, dans, teatru şi premii, cadourile Iulius Mall de Ziua Copilului

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.