Conform indexului T.R.A.I, cele mai bine dezvoltate orașe din România în ceea ce privește pistele pentru biciclete sunt: Sibiu (scor 69,3), Arad (64,5), Oradea (61,6), Miercurea Ciuc (61,3) și Reșița (58,8). Timișoara se situează de-abia pe locul 7 iar Bucureștiul se situează aproape de finalul clasamentului, ocupând locul 29 cu un scor de 36,2 în ceea ce privește infrastructura pentru bicicliști.
Cu toate acestea, datele arată că utilizarea bicicletei în București este comparabilă cu cea din alte orașe ale țării. Mai mult, proporția bucureștenilor care ar folosi mai frecvent bicicleta dacă ar exista mai multe piste este mai mare decât în alte orașe.
În orașele unde locuitorii consideră că pistele pentru biciclete sunt insuficiente se numără: Pitești (scor 32), Constanța (29,9), Botoșani (29,6), Craiova (26,6), Călărași (26,4), Târgu Mureș (26,1), Ploiești (25), Târgu Jiu (20,1), Tulcea (16,3) și Brăila (15,5).
Topul cartierelor cu cele mai bune condiții pentru bicicliști include: Ștrand din Sibiu (scor 87,9), Valea Aurie din Sibiu (87,8), Aleea Tudor Neculai din Iași (86,8), UTA din Arad (85,6) și Copou din Iași (85,2). Locuitorii acestor cartiere se bucură de o mobilitate crescută datorită numeroaselor piste pentru biciclete.
Pe de altă parte, cartierele cu cel mai mare grad de nemulțumire legat de numărul de piste pentru biciclete sunt majoritar în Constanța: Anda (scor 6,3), Palazu Mare (6,4), Inel 1 (6,6), Inel 2 (7), Viile Noi (7,3), Palas (9,1), Tomis Plus (9,4), urmate de Sălaj din București (scor 9,6), Km 5 tot din Constanța (9,7) și Obor din Brăila (9,8).
Conform unui sondaj realizat de Storia, 36% dintre respondenții din București și 39% dintre cei din alte orașe nu folosesc niciodată bicicleta pentru deplasare. Întrebați dacă ar folosi bicicleta mai des dacă ar exista mai multe piste, 71% dintre bucureșteni și 65% dintre respondenții din alte orașe au răspuns afirmativ.