„Stația noastră de asfalt nu este doar o simplă construcție, ci un simbol al angajamentului nostru față de excelență și inovație în domeniul construcțiilor rutiere”, spunea în urmă cu două luni Alexandra Zifceak, CEO al companiei Drumuri și Posuri Banat. La două luni de la acel moment, compania revine cu informația privind finalizarea în avans a mai multor lucrări la diferite drumuri din regiune.
Este vorba despre lucrările de frezare și așternere covor asfaltic pe DN 68 – Caransebeș – Hațeg, tronsonul Oțelul Roșu, drumul național care leagă Caransebeșul de Hațeg-Hunedoara. Cu două echipe dedicate lucrărilor de asfaltare și una celei de frezare, compania a dus la capăt lucrările care au vizat îmbunătățirea condițiilor de trafic și este dedicată să continue în același ritm.
Drumuri și Poduri Banat – lucrare finalizată înainte de termen
“În acest contract este vorba despre două porțiuni de drumuri – una în lungime de 8 kilometri și cea de-a doua în lungime de 6, 5 kilometri – pentru care finalizarea lucrărilor a fost devansată cu câteva zile. Nu au fost lucrări complicate, însă vremea – cu 15 zile de ploaie – ne-a încurcat foarte mult, dar am reușit să finalizăm înainte de termen”, a spus ing. Mihai Otiman din partea companiei Drumuri și Poduri Banat.
Suprafața totală aflată în lucru a fost de 105.000 mp, cu o valoare a lucrărilor de 12.200.000 lei. DN 68 este un drum foarte important pentru Oțelul Roșu, fiind drumul național care leagă Caransebeșul de Hațeg-Hunedoara.
Alte lucrări predate înainte de termen de DPB
În același ritm, compania Drumuri și Poduri Banat (DPB) a finalizat și lucrările de întreținere și reparații pe autostrada A1 Nădlac – Margina – limita de județ Sibiu. Tot înainte de termenul contractual au fost finalizate și lucrările de întreținere curentă pe timp de vară a părții carosabile, acostamente, benzi de urgență și benzi de încadrare pe sectoarele de drum de pe Autostrada A1 porțiunile Remetea Mare – Nădlac, A1 Ilia – Remeta și A1 Cunta – Ilia. Suprafața totală a lucrărilor a fost de 66.500 mp, fiind vizate tasări, plombări și eliminări gropi, iar valoare lucrărilor este de 14.320.000 lei.
Copania Drumuri și Poduri Banat a devenit lider și pe piața construcțiilor din Banat, deținând 3 stații de asfalt, 2 stații de betoane, cariere, balastiere, laborator de încercări în construcții, o flotă de camioane și utilaje de construcții de ultimă generație.