Compania RETIM informează clienţii şi colaboratorii săi din județul Timiș asupra programului de lucru valabil în data de 24 ianuarie 2022.

Colectarea de deşeuri

Activitatea de colectare a deşeurilor din toate localităţile din județul Timiș în care operează compania RETIM se va desfăşura la fel ca într-o ZI OBIȘNUITĂ. Astfel, dacă în ziua de luni, 24 ianuarie 2022, erau programate colectări de la adrese, acestea se vor face ca de obicei, compania RETIM asigurând permanența serviciului. Utilizatorii serviciului de salubrizare sunt rugați să scoată la stradă recipientele de colectare a deșeurilor, ca de obicei.

Birouri de relaţii clienţi şi casierii – Timișoara și Lugoj

Birourile de relaţii clienţi şi casierii vor fi:

Compania RETIM recomandă utilizarea cu precădere a instrumentelor de plată electronice disponibile pe site-ul www.retim.ro , a sistemelor de plată rapidă PayPoint, Un-Doi, Self-Pay sau a aplicației mobile Pago.

Centrele fixe de colectare a deşeurilor voluminoase, vegetale, din construcţii, din polistiren și carton provenite din ambalaje din Timişoara

Cele patru puncte de colectare a deşeurilor voluminoase, vegetale, din construcţii, din polistiren și carton provenite din ambalaje, centre deschise de către compania RETIM împreună cu Primăria Timişoara, vor avea următorul program:

Adresele și programele de funționare obișnuite ale celor patru puncte de colectare din Timişoara sunt:

  • Calea Torontalului, nr. 94 ( L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00 )
  • Calea Moşniţei, nr 2-4 ( L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00 )
  • Str. Avram Imbroane, nr 70 ( L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00 )
  • Calea Chișodei, Str. Mile Cărpenișan, nr 3  ( L-V: 9:00-17:00, S: 8:00-16:00 )

RETIM rămâne în contact direct cu clienţii săi pe canalele de comunicare online – website www.retim.ro, email contact@retim.ro si pagina oficială de Facebook.  De asemenea, operatorii serviciului de Call Center sunt disponibili la numărul +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07.00 – 19.00.

Articolul precedentConcurs pentru funcția de director al Serviciului Asistență Medicală Școlară
Articolul următorPersoanele pentru care au trecut mai mult de 9 luni de la administrarea dozei doi de vaccin anti-COVID ar trebui să-şi facă doza booster până la 1 februarie pentru că de la această dată va expira certificatul digital

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.